Inventum HK20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HK20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

u**********@g******** 18-02-2022

Top koffiepad aparaat.

Geschreven voor: Inventum HK20

Heb deze al 14jaar! zonder problemen. Heel mooi design en maakt heerlijke koffie. Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Gebruik
  • Groot waterreservoir
  • Lekkere koffie

Minpunten

apr-pha 05-12-2013
Geschreven voor: Inventum HK20

toestel is mooi maar van een bedroevend slechte kwaliteit
vandaag terug een philips besteld na een goede maand gebruik
nooit meer inventum

M.van Bers 10-01-2014

Helemaal mee eens! Het apparaat geeft sinds vandaag opeens een vieze drap ,,
Ik heb net een dik jaar. Ik heb hem maar eens open geschroefd. Doe het ook Maartens als u hem toch wilt weggooien. ... Je ziet dan dat die watetdrap lekt op de electronicaketen... Slangetjes zitten met trips aan de vaste onderdelen.... Gewoon prutswerk. Dus. Niet kopen inventum.. Is niet veilig zeker de Hk 20 niet.

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 23-01-2014

Beste M. van Bers, erg vervelend om te horen dat uw koffiemachine na een jaar gebruik niet meer naar tevredenheid werkt. Als u contact opneemt met onze klantenservice dan gaan we dit probleem voor u oplossen! Onze klantenservice is bereikbaar op tel. 0900-4683688 of per mail helpdesk@Inventum.eu

conocer 09-04-2013
Geschreven voor: Inventum HK20

Diverse HK modellen gehad; zéér tevreden over.
Als deze begint te lekken ligt dat aan het gebruik van goedkope pads. Deze goedkope pads hebben een grover filterpapier waardoor de fijne gaatjes van de padhouder eerder dichtslibben. Gewoon goede koffie gebruiken dus.
De mogelijkheden zijn groter dan je denkt want er zijn diverse producten op de markt om er een lekker koffievariant uit te toveren. Gebruik je fantasie.
Qua design, onderhoud en gebruiksgemak een absolute topper.
Helaas heb ik recent een maandagmorgen HK20 cadeau gekregen; deze liet mijn stoppen steeds klappen en smolt zelfs het waterreservoir aan de bovenzijde. Daar ik deze cadeau heb gehad heb ik geen bon om te recalmeren bovendien is het apparaat onreparabel.
Mocht iemand van zijn/haar goedwerkende HK20 afwillen reageer gerust op dit bericht!

deNiro 09-12-2012
Geschreven voor: Inventum HK20

Na 1 week begon deze Inventum HK20 al minder koffie te schenken. Bij het wekelijks schoonmaken van het apparaat ook de rubberen ring die zich boven de padhouder bevindt schoonmaken, anders hou je een verminderde toevoer van water. Helaas begon de Inventum na 3mnd te lekken. De koffie stroomt via de binnenzijde van de machine naar buiten. Valt niet op te lossen, dus weg ermee (helaas). Valt ons zwaar tegen van deze relatief prijzige machine.

C. Peet 18-02-2012
Geschreven voor: Inventum HK20

2e apparaat.1e gekocht in 2009.Apparaat is 3x terug gebracht wegens defect. 4e keer maar weggegooid. Vanwege design in juni 2011 opnieuw een inventum koffiezet apparaat gekocht Dit maal de HK 20, met de hoop nieuwer model en waarschijnlijk beter. Dit apparaat ging vrij snel lekken en de hoeveelheid koffie wn smaak wisselden regelmatig. Voor ons nooit meer een inventum.

mahler 08-11-2009
Geschreven voor: Inventum HK20

oh wat een design! maar na 3 maanden LAUREL & HARDY gevechten weer naar de winkel teruggebracht en een nieuwe philips meegekregen.alles wat kon storen was ook stoorde ook,zoals de padhouder,de ontluchting,knoppenpaneel en pomp

jmchermans 14-07-2009
Geschreven voor: Inventum HK20

Vorige maand deze koffiezetter gekocht. Heeft een prima design.
Nu prima tevreden over de smaak van de koffie.
Lekker heeft en volle koffiesmaak.
Eenvoudig te gebruiken en af en toe de cremamaker even schoonmaken. Voor mij geen Senseo meer

draogkonder 06-07-2009
Geschreven voor: Inventum HK20

Wat een onding, smaak en temperatuur mogen dan wel uitstekend zijn. Ook het design is heel mooi.
Maar na 20 kopjes loopt er amper 5cl koffie uit. Alle mogelijk stappen ondernomen om het euvel op te lossen, echter niets blijkt te helpen. Zal hem binnenkort omruilen en later meer nieuws brengen. Mijn indruk is dat de duurzaamheid van dit toestel minimaal is. Alles is nogal fragiel en blekkerig, de electronica oogt wel mooi maar de kans op defecten wordt alleen maar groter zo. Ik raad de aankoop van dit tiestel ten stelligste af.

koekoekskjong 05-07-2009

----------Update review, 5-7-2009----------
De problemen met de hk20 koffiepad machine zijn er helaas nu al na een half jaar ,
al een keer verstopt geweest door vuil of kalk / display gebruik venstertje werkt ook al niet meer. het koffie zetten gaat niet meer slaat spontaan uit. dit betekend voor mij dat dit apparaat ondeugelijk is
ik raad inventum aan deze gehele serie onbetrouwbare koffiezetpad machines uit de markt te zetten.
de hk 1 was een misser tot de nieuwe hk 20

----------1e review, 21-2-2009----------
Na drie weken op mijn bestelling gewacht te hebben kreeg ik op 20-2-2009 mijn cafe-invento koffiepadmachine hk 20 binnen .
Dit prachtige apparaat staat mooi in de keuken.
De gebruiksmogelijkheden zijn verbeterd via het verlichte display.
Nu maar hopen dat het apparaat niet storings gevoelig is ook niet na een paar jaar.
Mijn senseo heeft het altijd trouw gedaan , maar je wilt wel eens wat anders.
Komen er problemen dan laat ik het weten

illianis 02-06-2009
Geschreven voor: Inventum HK20

Mag ik even zeggen wat een wereldproduct dit is.
Geweldige uitvinding Inventum.

Ik had vroeger een Senseo maar ben blij dat die nu de deur uit is.

De koffie die je uit de Inventum krijgt is veel lekkerder en warmer dan die uit de Senseo.
Verder ziet de Inventum er ook nog eens veel mooier uit. Een Senseo is eigenlijk maar gewoon een lomp ding dat er niet uit ziet op je aanrecht.

Dus ik ben ontzettend blij met mijn Inventum en voor mij komt er nooit maar dan ook echt nooit meer een Senseo.

jacco 29-01-2016

hallo
hoe lang hebt u al een cafe ivento ,,,ik heb er nl al 2x zo,n mooi ding gehad ,wn inderdaad na een paar maanden begaf hun het,,,heb wel steeds garantie gehad,,,maar ja vind de cafe ivento nog steeds leuk,,,ik ben van plan om nog eens weer een nieuwe te bestellen,,,,heb u ook problemen gead met de cafe ivento,,graag hoor ik van u

jacky de bruijn 01-03-2009
Geschreven voor: Inventum HK20

je kan iedere pad gebruiken ,en de koffie is zo heet als het hoort te zijn.
de smaak van de koffie is veel beter als van de senso meer smaak en schuim .
ben er tot nu toe heel blij mee .
een vette tien waard .